Régis Lippens (Platinum Carwash): ‘Ons bedrijf Good-Wash NV had al meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van selfwash en wilde graag uitbreiden met de opening van een professionele wasstraat. We waren op zoek naar een partner die ons betrouwbare en hoogwaardige apparatuur kon bieden. Nadat we de markt hadden bestudeerd, realiseerden we ons al snel dat op hardware-niveau het merk Holz veruit het beste was omdat het de meerderheid van de bedrijven die verschillende carwash-tunnels exploiteren, inclusief Nederland, België en Frankrijk, paste onmiddellijk gevraagd omdat geen enkel bedrijf, als het niet helemaal tevreden was, zijn ontwikkeling met hetzelfde merk zou voortzetten.
Tijdens een bezoek aan de Holz-fabriek begrepen we dat dit bedrijf niet alleen een hardwareverkoper is, maar dat ze ook verschillende grote tunnels in Duitsland exploiteren, zodat ze weten waar ze het over hebben en wanneer ze een innovatie voorstellen aan hun klanten, deze is uitgebreid getest werd in hun eigen Holz-wasstraten.






Het budget voor de aanleg van een tunnel is veel belangrijker dan voor een zelfwasbeurt, we konden absoluut geen fouten maken bij de keuze van onze leveranciers. De keuze van het merk was belangrijk, maar toch was het noodzakelijk dat dit merk werd gedistribueerd door een betrouwbare firma.
Reeds na enkele gesprekken voelden we dat Kurt Flies van Washpartner niet alleen een hardware-verkoper is, maar een echte autowasliefhebber. Hij investeerde veel tijd in ons project om tot een optimaal resultaat te komen waarmee we een gefundeerde vergunningsaanvraag konden doen. Eenmaal de vergunningen verkregen, kwamen we in de productiefase en kwamen we in contact met Pascal Hellinckx van Washpartner. We waren aangenaam verrast over zijn betrokkenheid reeds lang voor de installatie van de Holz-machine een feit werd.
Toen ons gebouw eenmaal was geplaatst, installeerde Washpartner vlot de Holz-machines, elk lid van het team wist precies wat hij moest doen. Pascal was aanwezig op belangrijke momenten om ervoor te zorgen dat de montage zo soepel mogelijk verliep, de deadlines werden gerespecteerd zodat we openden amper 9 maanden na het begin van de werken (sloop van het oude gebouw, bouw van het nieuwe gebouw, faciliteiten exterieur, uitrusting lay-out, …)
Tijdens ons openingsweekend was Pascal aanwezig om ons te ondersteunen, waardoor we onze eerste klanten zonder stress konden verwelkomen. Al bij het wassen van de eerste auto’s werd de kwaliteit van Wash Partner overduidelijk, en ook wat betreft after-sales service zijn ze top. De Holz-wasstraat is zeer betrouwbaar en kent dus weinig problemen, maar wanneer we advies of service nodig hebben, kunnen we erop rekenen dat Pascal of Kurt zo snel mogelijk tussenkomen, ze zijn makkelijk bereikbaar en beschikbaar wanneer nodig.
Voor ons is het woord partner in de naam Washpartner vanzelfsprekend, wie Washpartner kiest, heeft echt een partner voor zijn bedrijf. We zijn heel tevreden over ons project in Ath, zonder Washpartner zouden we dit resultaat niet hebben behaald. Washpartner adviseerde ons bij de keuze van partners in de bouw, realisatie van de site, waterbehandeling, … dankzij Washpartner is ons idee werkelijkheid geworden.
Tot op de dag van vandaag begrijpen we waarom een bedrijf als Holz de distributie van zijn merk aan het bedrijf Washpartner heeft toevertrouwd omdat ze dezelfde waarden (kwaliteit, advies, service, betrouwbaarheid en beschikbaarheid) delen met als enig doel dat hun klanten zich op een professionele en zorgeloze manier kunnen concentreren op hun activiteit, namelijk het wassen van auto’s. We hopen ook in de toekomst samen te werken met Washpartner om onze tweede Holz wasstraat te realiseren. We willen Kurt en Pascal bedanken voor de professionaliteit waarme ze 100% in ons hebben geïnvesteerd. ‘